Na megis mi a szar volt velem eddig - fotobejegyzes


Rengeteg ido telt el a legutobbi bejegyzesem ota es rengeteg minden is tortent azota. Oruletesen sok minden, de mint mindig. Az eletem fel van porgetve, mint az orulet. Szoval kezdjuk egy kepes osszefoglaloval es akkor utana belecsapok a lecsoba amirol beszelni akartam - a kovetkezo bejegyzesemben.


Kezdjuk valami randommal, hogy fogozzam az izgalmakat.



Nyilvanvaloan sokkal jobb lettem peldaul rajzbol, es most ez csak a tabletes ugylet. Kezzel is jobb lettem.




Voltam Liszabonban.


Meg Londonban is.


Ez meg London...

Aztan kesobb SCOTLAND....






Aztan eljottek a Jentiek hozzam latogatoba...



Meg Parizsba is elmentem kicsit....




Opps ez Skocia lesz, osszekavarodtak a kepek...



Ja es a Fulop szigeteken is...
















Ez a hely nevetsegesen elkepzelhetetlenul gyongyoru volt. Az utolso par kep Palawan, El Nido.

Na meg persze volt meg Kingsday, baratok jottek, es meg sorolhatnam de most mindjart elalszom ulve!!!

Majd megyek aztan meg erre arra. Jo lesz. Most Londonbol jottem megint. Ja meg kozben voltak eleg jo sulis eredmenyeim, es a melomat is szeretem. Na ennyi hat.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések