amikor elered az almaid, meg akkor is biztos azok az almaid?


Szoval most itt fekszem hajnal 3kor az agyban egy halom cucc es kipakolatlan zsak es doboz kozott. Lassan vissza kell pakolgatni mindent a polcokra, ahogy az eletemet is ujra elo kell szedni a zsak aljarol... Marmint azt az eletemet, ami csinalja a dolgat es megy elore.

Vagy most mi is az elet?

Vege a nyarnak es ezt eleg nehez feldolgozni. Meg telen post-itekkel logattam tele a szobam, hogy miket viszek vegzek. Az egyik az volt, hogy az idei lesz eletem egyik legjobb nyara. Es hat vegulis azert eleg jo volt! Minden meg volt, volt penzem, szabad idom, munkam, oda mehettem nagyjabol ahova csak akarok. Szal vegulis ennyi idosen tok normalis, de vegre olyan lehetett ahogy azt elkepzeltem mondjuk 20 evesen mikor az egesz nyaram szorolapokat osztogatva a tuzo napon toltottem.

Bar kicsit randomak ezek a kepek (es privacy okokbol szemelyek nincsenek rajta), de csak ugy egy kis attekintes magamnak is.

Cannes WeTransferrel... Barcelona egyedul... Norvegia (<3) G.-al... Fozesek baratokkal... Montpellier... Otthon (magyarhonba) mindenfele videki josagok es Balaton... Csodalatos Korzika!

Mennyi emlek, mennyi kep. Es milyen jo emlekezni. De foleg azokra a pillanatokra, amiket valakikkel lehettem akiket szeretek...

Persze semmi sem tokeletes es foleg mikor benne vagyunk a jelenbe, akkor nem latjuk, hogy kozben mennyire tokeletes megis minden. Szoval az elet tokeletes. Neha megis olyan nehez harmoniaban lennem vele a jelenben. Neha mindenben a tokeletlenseget latom csak. Es neha vergodok benne. Jo lenne tudni, hogy a fejem hibas vagy csak rossz helyen vagyok. De kozben, hogy lehetnek rossze helyen. Annyi csodalatos helyen voltam. De mostanaban megis nagyon eros a honvagyam. Keresem az otthon meleget, de kellenek bele az emberek akik megtoltik.

Persze van itt sok baratom es tok jo, de mennyi ido kell hozza h ne hianyozzon fajdalmasan az otthon (foleg a csaladom, leginkabb a csaladom es persze nehany kozvetlen barat)? Van akinek nem hianyzik. De en meg mindig azt erzem, hogy az orult elfoglaltas csak arra jo hogy ne vegye eszre az ember...

Szal mindenki! Koltozzetek mar Ti is ide!!! Mer en itt sarokban vagyok szoritva ezzel, hogy itt minden jobb csak Ti nem vagytok itt.


















Megjegyzések

Népszerű bejegyzések