Egy szerda, ami legalább hétfő


Ha Ti is félkómába vagytok esve és rátok férne egy kis szeretet:

"mrr elkaplak és kivégezlek"

Mire idáig értem, rájöttem, hogy már SZERDA VAN! Szóval akár mindjárt vége a hétnek.

"cuki vagyok, látod"

Ez persze pozitív is, hiszen újra hétvége.

"Miau, hétvégeee..."

Ugyanakkor itt az idő, hogy megkétszerezzem a munkatempót, mert nem érzem, hogy kifejezetten hasznos lettem volna. Csináljuk, csináljuk, de úgy is lehet csinálni, hogy nem érzed a haladást. Öten vagyunk lányok a csoportban és hiányolom a vágjunk neki hozzá állást, és túl sokat beszéljük meg, hogy mi legyen, hogy merre. Ráadásul nem vagyok jó benne, hogy nőkkel vitatkozzak, elmondom, aztán kész, de úgy érzem mintha meg is kéne győzni őket. Úgyh végighallgatom, hogy mi van. Aztán megpróbálok alkotni valamit magamban. Konfliktus kerülés fő fokon?

"hmm inkább ezt csinálnám, pedig most már  nem is késhetek"

Ráadásul a nők mind kontroll freakek. Ráadásul a holland csajokon nem működik a bebájolás, úgyhogy úgy érzem, hogy utálnak. Vagy legalábbis bizalmatlanok. Haha. Biztos van valami konkurencia harc, hogyha egykorú nőket össze raknak.

"inkább csak lustálkodjunk"

Am eléggé ledöbbentem a holland ezüstkanalasságon a minap. A csaj meséli, hogy voltak valami szemét újrafeldolgozó üzemben és hogy mennyire meglepő, hogy milyen sok dolgot csinálnak emberek. És, hogy vannak ott emberek, akik egész nap csak válogatják és két felé dobálják a műanyag palackokat. Majd aszondja, hogy hát ezen ő teljesen meglepődött, hogy ilyen van és hogy ráadásul Hollandiában (és nem valami közelkeleti országban). Na szóval érdekes volt, szerintem nem akart semmi rosszat, de ezüstkanalas naivitás... ilyen kis cicákok:

"ne aggódj, Mami nem hagyja, hogy palackokat válogass, ha nagy leszel"

Majd legközelebb írok valami pozitívat is. Mer, hogy van. Amszterdami hétvégéim például ultrakirályságosak, kaja, sütik, alternatív mozik. A WeTransferes munkámnak köszönhetően végre normális életet élhetek. Semmi értelme az embernek bünteti magát éhezéssel, inkább bele kell dögleni hétköznap a suli + munkába, hogy aztán legyenek emlékek a fiatalkorodról az elkeseredett bebaszáson túl az olcsó egyetemi klubokba. Haha. Persze megértem, hogy otthon senki nem akar 500 ft per óráért gürizni.

Ciao.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések