helyzetjelentés hőségriadó lángost-ide


Sajtos tejfölös lángost akarok enni a Balcsi parton sok fokhagymával. utána olvasztott túrórudival töltött palacsintát.

35 fok van Amsterdamban. előző 2 nyáron csak kabátban lehetett lenni kb - ismerős infó.

Most lesz a gay parade és már szállingóznak is a férfi párok a luxury vintage shopba.

Minimum a tengerre kifeküdnék itt, de szorgos kis hangya lettem, mire utolért a jóidő.

Szerda óta 24 éves vagyok. Idén nincs egyelőre nagy csinadratta. Pedig szokott lenni óriás buli. Születésnapi depresszió ellen. Tudjátok, amikor rájöttök, hogy nemhogy spontán tűzijáték nincs, de minden milyen uncsi.

Úgy lesültem Marseilleben, hogy még többen spanyolnak néznek.


Ünnepeljük meg ezen fontos kijelentéseket kedvenc holland topmodellemmel, Doutzen Kroes-szal.

A képen látható H&M felsőt hosszas küzdelmek árán nekem is sikerült beszerezni úgy egy hónapja. Balaton Soundon mindenkinek ilyen volt fehérben. Hurrá.

Indultam a Goldenblogon, semmi elvárás, csak miért ne. Szavazás az ego kategóriában.

Az előbb k*ra bevágtam a könyököm az asztalsarkába. Nem kéne munkában blogolni... Ráadásul a sok kis lámpa miatt a boltban ezer fok van. Ki is állok az ajtó elé szemezni a többi bolt dolgozójával.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések