olvasottság növelő beszámoló bejegyzés

csökkenő népszerűségem növelésére azt hiszem itt az idő, hogy irkáljak nektek valamit. meg vagyok. talán a beilleszkedés már sikerült, nem érzem magam teljesen számkivetettnek. nehézségek még vannak. de legalább tervek is. felvettek TU Delftre Integrated Product Design-ra, úgyh már érezhetem h nem csak céltalanul kinlódom :D
bár valahogy sürgősen kéne BNS numbert szereznem dolgozáshoz meg az egyetem miatt is, de nem olyan egyszerű az. mint kiderült most eccercsak, anyakönyvi kivonatom ide kell varázsolni hozzá, ebbe az a vicc h már majdnem sikerült a regisztrálás, csak hiányzott valami, de ezt nem mondták. na szal haha......

Hollandia még mindig cuki, az általános hangulatom is tök jó. bár ehhez lehet hozzájárul a nyári(ősztavaszi) időjárás. 16-22 fok és még néha a nap is süt. ez már kész felüdülés, de komolyan mondom.
voltunk K-val (mer meglátogatott itt) az Anne Frankhuis-ban, pont most olvasom újra angolul, bár mint kiderült ez régi cenzúrázott kiadás, amit olvasok, szal kell szereznem egy 80 után kiadottat, amiben benne van mindeeen, amit irt. ezt már hollandul kellene olvasni. G most nagyon belehúzott és intenziv kurzuson volt (cég által, mer amúgy életem kerül annyiba olyan drága). nagyon nagy a sor mindig, visszatérva Anne-ra, bár nem teljesen indokolt. remélem, hogy olvasták a könyvet, de arra legalább jó, hogy meghozza a kedvet az elolvasásához. ha már olvastad, akkor olyan sok újat nem ad. mindenhol a könyvből részletek. persze érdekes az élmény, hiszen az épület belül maga a búvóhelyük. ki van téve mindenféle könyv, levél, ereklye. mondjuk nem tudom mi lesz a múzeum sorsa, mert azt olvastam indexen v origon, hogy valami hagyatéki perben elnyerték a múzeumtól a Frank család cuccait. (najóó azért meg kell nézni tényleg, nyomot hagy sztem)
Nemoban is jártunk, ami a holland Csodák Palotája. gyerekként nagyon király lehet. felnőni itt sok szempontból nagyon jó. meg a hollandok amúgy is eléggé családcentrikusak. de közbiztonság meg mindenféle környezeti ügyek miatt szuper módon felnövés kompatibilis a hely. Nemoban tanito jellegű játékok, amik a szülőknek is segitenek, hogy magyarázzanak el egy-két dolgot a gyerekeiknek. prűdködésnek nyoma sincs, felvilágositó részleg is van, ahol különböző állatokat mutatnak szexelni stb. ez szerintem kifejezetten pozitiv, elég sok probléma származik a felvilágosulatlanság, szexuális elfojtás és egyéb megnyomoritások által. nyiltan, természetesen kezelik a dolgot. nagyon helyes.

ennyi, nemsokára balatonsooooound, úristen mekkorát fogok bulizni. ma 10 km-t futottam ennek örömére, azért mégse kéne dagadtnak lenni és tánc közben ugráltatni a hashurkákat a fürdőruciban. hahaha...

u.i.: kövessétek a főblogtevékenységem mostanság a Budapesti éjszaka blogot, Golden Blogra is beneveztem egy hónap múlva lehet szavazni rá!!!



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések