***BALATON SOUND*** iluvjú

i am speechless. tényleg nem tudom mit mondjak. annyira jó volt, hogy bármiféle sötétség történik velem az elkövetkező egy évben a balatonsound fénye átragyogja a legsúlyosabb depressziót is és az életörömöket tudatosítva szárnyal tovább a lelkem a megvilágosodás és megváltás felé. PONT. de tudjátok van, amikor vártok valamit iszonyatosan, izgultok, elképzelitek h mennyiiiire jó is lesz és akkor utána tök nagy csalódás, ez totál törvényszerű, DE A BS-el NEM! minden képzeletemet felülmúlta a freeedom, love, happiiiness, endlesssummer, fuckitimyoung. 130 ezer ember érzései egyesülve.
ez a kép nagyon adja (forrás)

nekem is azt kellett volna csinálni, mint a 444-es kollégának, hogy fél óránként három sorban összefoglalni az eseményeket, mert folyton röpködtek a fejemben a gondolatok, hogy majd mit kéne elmesélnem, de hát annyira túlterhelődött a rendszer, hogy nem tudom, hogy kezdjem el előkaparni őket. mindenesetre ha jókat akartok röhögni, akkor nézzétek meg a 444 közvetítést, illetve olvassátok. például: "23:27 Most már PLÍÍÍÍÍZ senki ne írjon azzal, hogy hideg van meg látszik a lehelete meg mit tudom én milyen anyám kínja. Soundon sosincs hideg, csak túl kevés kristály." ööhöhöh, imádom a 444et ezek betegek. amúgy csinálnak valami gyakornoki programot, ha valakit érdekel, innen amszterdamból nekem kicsit nehezen menne, de mennék azonnal.

ja igen valami, ami segíthet nekem is és másoknak is a balaton sound idézésben, az ez a videó, amit bevágtam a budapestiéccakára. a videó története: táncikálok a szigeten (napközbeni úszólebegő stég, dj-kkel és partival vagy napozással, best thingeverrrrr, olyan jó zenék voltak, régóta csípjük a kollektivát családilag, kb 2009ben lehettem először bulijukon és már ismernek is, na ők is játszottak, meg volt szörfdeszka szimulátor, azon is táncolhattál embeeeeeeeer uh). na szal ott táncolok, egyszer csak meglátom egy volt kollégámat (még pár éve dolgoztam suli mellett az intercompglobalservices payroll company-nél 8 hónapot, mindenki külföldi volt kb), szal ott volt C, angol Budapesten élő, nem tudom megmondani hány éves, mer 30 felett biztos bőven, és kitudja, de akkora parti arc és nem is a gáz öreg vagyok partizok módon (meg az amúgy sem gáz, remélem, mert én is azt fogom csinálni) na szal imádnivaló, aztán már röpültem is oda, hogy egyáltalán emlékszik e rám, egy csapat vegyes társasággal volt, spanyol barátok (részük Londonban él), na a lényeg, hogy kiderüüült, hogy ők csinálták ezt a videót és büszkén újságolták, hogy volt aki odament hozzájuk úgy, hogy úúláttuk a videót és ezért jöttünk most le soundra! na aztán mondtam, hogy kiteszem őket szívesen, mer amúgy saját köreikben nem reklámozzák, Mo-n kívül, mert nem akarnak asszociációt maguk között és az angolok között (akik híresen gátlástalan disznók).
mondjuk nem is vágom h épp miez a napszemcsi a fejemen

legjobb koncert: ARMIN VAN BUUREEEN! legjobb színpad: TELEKOMSZÍNPAD (legjobb zenék, mindig lehetett rá számítani és tartozott hozzá egy terasz vízparttal, a programszervezőjük egy állat lehet)! legjobb nap: SZOMBAT (reggel 7ig táncoltam, de általában du 2-kor kezdtük a szigeten)! ja és az év új felfedezettje: SOLOMUN minyár le is lazulok a mixére. ja és nem érdekel az egyediség - fintorsznobság - a sláger számokra is szeretem csurgatni a nyálam és hazafelé úton a kocsiban ordítva énekelni őket. mint avicciújszám meg calvinharris ineeeedyourlooveeee. ja fontos kitétel: a partyaréna az egy gusztustalan hely volt, persze oké fedett ha esik izé jó, de beengedésnél vesekiszakadás a tömegfésűkön, bent fülledtség, szeméten csúszkálás szószerint, szal nem örülök h sok jó fellépő ott volt, mindenesetre limitáltam az ott töltött időt, de pl dimitrivegasra nem tudtam az otp szinpad közeléébe se menni, úgyhogy bezarándokoltam az arénába axvell v alessora már nem tom melyik volt előbb. borzasztóság. szabadságot akartam a fejem felé, meg a balaton hűsítő szelét a bőrömre nm egy sátrat pfej.



a fesztivál utolsó estéjén, kijózanodás utána SZÓÓSZERINT nem tudtam már járni. pedig bakancs meg minden éjjel, hogy ne tapossanak szét, hát így is lebénult az egyik lábujjam. nyeltem kéttonna port is mondjuk, nem biztos, hogy az asztmámnak jót tett, mer azóta köhögök.


ja igen elhatároztam néhány dolgot: jövőre viszek sterimart (tengervizes orrtisztító, mer por megy az orromba onnan a tüdőmbe és hát asztmás vok + már nem ovódás, hogy leszarom az egészségem), mi is volt a többi? eh. ja igen sportkrém a lábamnak, hogy 15 óránál is többet tudjak táncolni (konkrétan fogytam a fesztivál alatt pedig ha ettem, akkor vmi zsíros izét, gurut vagy ilyesmit) :D és szereznem kell press jegyet, bár vsz a színpadra akkor sem mehetek fel :(

szal tippek másonak is: sterimar! ja és az életem vétele az egy hundm-es hát ilyen szorító gatya elvileg, de kis ruha alá éjszakára melegítőnek megmentette az életemet párszor, meg így ebben le lehetett legalább ülni bárhova stb, a thesense blogon Dorka fesztivál tippei között találtam, hogy vmi kis pamut gatya a ruha alá és díjnyertes a dolog. ja és hiába rakod össze a BS alkalmazáson értesítőkkel, hogy melyik koncertekre akarsz elmenni egy nagy káosz lesz az egész és csak sodródsz, egy két fő célkitűzésen kívül.

borzalmas sok mindent lehetne mesélni: berúgás, beállás, boldogság, táncolás, jó zene, balaton, pancsolás, hangulat, új barátok, megőrülés, Jennivel pózolás :D, mindenféle őrült szettekben magunkat kiélés, mindent leszarás csak boldogság, mindenkivel barátságoskodás, napfelkeltében táncolás, papucsúszómatracért sírás, ajándék napszemüveg, napszemüvegben táncolás éjjel mint a hülyegyerekek, alvásmintabunda, lábpolcolás, hollandokat cukkolás néhány holland mondattal amit tudok, bejáratnál orrom előtt drogelkobzás 2x, nyakbaülősugrálás, te mivel húzod ki a végéig - reklámszövegeken visítva röhögés. szóval, aki volt úgyis tudja.

annyit mondanék csupán, hogy mindenki éljen az álmainak, kerüljön békébe a belső énjével, dolgozzon keményen, hogy elmehessen minden fesztiválra, mert ott megvilágosodsz, megváltozik az életed és megtalálod a csakrád. lol :P

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések