Vodafone és társai, hiába költözöl más országba, akkor is az idegeid akarják

A VODAFONE ÉS KEDVENC SZOLGÁLTATÓIM KÜLFÖLDÖN IS ÜLDÖZNEK!!! A UPC, Vodafone, T-Home rendszeresen boldogitottak és rabolták el értékes perceimet mig otthon laktam. Most a semmiből érkezik egy levél a drágaédesaranyoskedves Vodafostól, hogy átadják tartozásom behajtócégnek... MILYEN TARTOZÁSOM???
 2013. január 27-28. körül lemondtam az előfizetésem és Vitamaxra váltottam, telefonszámom megtartásával. Az általuk megjelölt összeg az e-számlától kapott leveleim között nem szerepel, fél évre visszamenőleg átlapoztam őket. Erről az összegről SEMMIT nem kaptam a felszólitó levelen kivül az elmúlt 5 hónapban. Jó mondom megnézem az eszámlában befizetem, ha jogos a dolog, mert csak 27-én adják át. Na persze az eszámlába már  nem tudok belépni, mert érvénytelen a telefonszámom. Király...

Nem foglak Titeket 40000euróért hivogatni külföldről, irtam egy emailt és kiváncsian várom mi lesz. De szivesen rátok uszitom a fészbukot és mindent, ha valami disznólkodás lesz a vége.

A UPCnél ez működik, akárhányszor agyvérzés szélén irtam a fészbuk üzenőfalukra, mert a szomszéd netét használtam havi 4000 ftért (ráadásul valami olyan szöveggel hirdetik magukat, hogy megbizható gyors....), akkor bezzeg még ők hivtak fel telefonon bocsánatot kérni...
Amúgy a T-home is be akarta játszani felmondás után, hogy kifizettetnek valami 10 ezer forintos számlát, valami hülye visszakapcsolási dij meg ilyenek cimén, merh ki kellett kapcsolniuk a szolgáltatást. Jaa h nem volt tartozás... bocsi biztos hibás volt a rendszer. Töröljük az összeget. MINDEZT: percek agyvérzése telefon várakozás, menüválasztás után. Idő, pénz, energia. A MULTIK ROSSZABBAK, MINT A DEMENTOROK!

Megjegyzések

  1. Miután átváltasz vitamaxra készül egy végső számla az utolsó időszakról, az utolsó számlazárásig, amit akkor nem tudnak kiszámlázni, mivel még az időszak nem járt le és számlát teljes hónapról tudnak csinálni. Ha e-számlád volt akkor ott ez azért nem látszik, ún. Final Bill. Általában tök kis összeg. Mondjuk ha behajtócégnél van az azért szívás mert ott van behajtási költség.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések