küzdök

harmadik napja csinálom rendesen a diétát és edzést. már mondjuk pár hete rendszeresen testmozgok, de akkor nem vettem szigorúra a dolgokat kajaügyileg. most kicsit elkezdett kopogni a szemem, ami tuti jele annak, hogy átálltam tartalék égetésre mert a szervezetem hisztizik rendesen, pedig megkapja azt a kajamennyiséget, ami jár. úgyh addig is vizuálisan étkezem.
érzéseim szerint ezt betudnám falni. (képet egy ismerősömtől loptam fészen, szorrii) de most elképzelem benne a hagyma, sajt meg a finom hús ízét, ahogy szétolvad a számban. lehet a képzeletemben még finomabb is és legalább nem dagadok tőle :D

ma elfelejtettem képet készíteni, mert azonnal benyomtam az ebédet, de nagyon fincsa volt és most találtam ki a receptet: GOMBÁS KUKORICÁS CSIRKE Quinoával

Kifejezetten ebédre ajánlott, meg ha jó éhes vagy és meg is érdemled, mert edzel rendesen :D haha. A recept egyfőre szól:
Kb egy mellnyi csirkét fél fej hagymával megpirítasz, míg kívül már nem rózsaszín, akár kicsit barnulósra. Rászórsz kb 130 gramm gombát felvágva. Jól megfonnyasztod. Só, bors, csili. Egy harmad kicsi konzerv kukoricát ráöntesz, ezt már nem kell sokat főzőcskézni. Végén két kanál joghurt. Én valami krémes speckó görög joghurttal csináltam, szal ha 12%os tejföllel csinálod valószínű ugyanaz az érték a vége. Az egész cucc tápértéke: 418 kcal. fehérje: 47.43, szénhidrát: 29.4,  zsír: 14.36. Jóóósok fehérje van a gombában is meg a csirkében. Kb 60 gramm FŐTT quinoával ettem. Hát mondjuk meg lehet enni két körben is, de mondom baromi éhes vagyok.
quinoa
A quinoa amúgy ilyen szent alapétel, rizsnél mindennél jobb szénhidrát forrás, szuper rostos, irtó vitamin ásványi anyag tartalom, szal szuperwomen leszel, ha ilyet eszel. éééés még Blake Lively is ezzel diétázik (hahah), mint nemrég olvastam valahol, szóval jó referencia. amúgy nagyon fincsi is, húsgolyókhoz is lehet használni, köretnek, édességnek stbstb. 1 egység quinoa 1 egység vízzel van főzve.
nehéz volt eldönteni, hogy melyik képet is tegyem fel róla, ami igazán tükrözné miért is imádom, na de nem is tudom szerelmes vagyok belé. nézzétek meg a googlen a képeit és kész.

Ja és kitaláltam, hogy a reptéren kell dolgoznom, hát ott nem kell tudni hollandul és csak fél órányira van :D hogy ez eddig senkinek nem jutott eszébe?!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések