blauwe bessen

GOEDEMORGEN

szombat: zaanse schans, holland skanzen, malmok (amikkel a vizet szivattyúzták régen! meg sajtot kevertek mellé), víz, zöld, kecskék, hidacskák, régi házikók kis cölöpszigeteken, sok turista a szuvenírboltokban (biztos kint fáztak), mustárleves, fokhagymás sajt, furcsa holland édességek, sok mag és sűrű tészta és mégsűrűbbalmástrutyi, tömény kalóriabombák.
mexikói menü: babpüré, zöldséges daráltmarha, avokádókrém, créme fraiche, zöldségek, teljeskiőrlésű tortilla lapok, cheddar sajt. lehet inkább szakácsnak kéne jelentkeznem az éttermekbe, jól főzök, nem is uncsi, meg legalább nem kell emberekkel érintkezni (folyton jókedvű, kedves pincérlány rémálom), aztán majd odakamuzom cévémbe, hogy jártam jémiiioliver szakácstanfolyamra álá hongrie és nemzetközileg elismert chéf vagyok, és még hollandul se kell beszélni hozzá, csak betanulni az étterem étlapján a kajákat. meet the new miss frank abagnale jr.
hétfő: blauwe bessen (áfonya) darabok, lowfat ivójoghurt szerű izé, stropwafel, feketecsoki darabok. gondolom most mindenki elgondolkozik rajta, hogy hány tonnát híztam már és lassan kinézek e terhes-kim-kardashian-gyilkosbálnának, hogy folyton csak kajákról van szó. de rendszeresen járok edzeni és lehet méretni a teremben a bodyfat százalékot meg mindent, úgyhogy i am under control. 21-22 %, amit egy hete mértem és azóta párszor fetrengtem izomlázban, jó lecsúszott egy zacsi stroopwafel is, de ahhoz képest egész jó, hogy karácsony óta a szánalmas szint körül mozgott az edzési hajlandóságom (mondjuk 3 kilót fogytam decemberhez (karácsony előtthöz) képest, de biztos, hogy izomból)
ez az egész cucc 326 kcal, 63% szénhidrát, 26% zsír, 11% fehérje. reggelinek teljesen jó, csak figyelni kell, hogy a nap többi részében a fehérje százalék kerekedjen felül és a zsír legyen legkevesebb. na oké a stroopwafel lehet, hogy kicsit kiugrik a diétás életmód képből, de ez van.
elhatároztam, hogy egy hónap múlva fogok tudni megszólalni hollandul. és akkor megkapom legalább a max mara eladó állást és egész nap szép ruhák között illegethetem magam, jó sok euróért és balaton soundon fetrenghetek a hányásomban. most már valami értelmes munkát lassan nincs értelme találni, mert mindjárt szeptember, miről jut is eszembe, hogy lassan be kéne fejezni a jelentkezési procedúrát, még csak 50% körül tartok.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések