aardbei kontra stroopwafel

tekintve, hogy tegnap reggel befejeztem az elmúlt egy hét második zacskó stroopwafeljének elfogyasztását és lemértem a testzsírszázalékom az edzőteremben, ami ugyan csökkent mert 2-3 kiló izmot felpakoltam, de kg-ban nézve a zsírtartalmam ugyanannyi maradt, szóval vége a bulinak, lehúzták a rolót, kemény idők jönnek, ha idén haskilógatós pólóban szeretnék pillegni nyáron a balcsin. ide kattintva megtekinthető egy elrettentő kép.

szóval ma délutánra az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozás hatására szemvérbenforgó-bálnavadász-aranyoskiskutyákatisfelfaló finomított cukor elvonási tüneteim kezdtek lenni. majd meggyőztem magamat, hogy a boltban ne 60 eurocentes legfinomabb és legolcsóbb ropogós stroopwafelt vegyem meg, amiből sajnos nem lehet mértéket tartani, mert minimum fél zacskó elfogyasztása szükséges egy időben, hogy az újragenerálódó szénhidrátéhségeted amit a sw glúkózszintfeldobása kelt benned addig csillapítsd míg a hányinger nem kerülget, hanem innen (KATT) inspirálódva gyümölcsöket és hasonlókat vásároljak a stroopwafelt árának a huszonhárom(azaz 23)szorosáért! a költőpénzemből!
aardbei (eper), blauwe bessen (áfonya, egyik legjobb holland szó), banán, 80% csoki, zabpehely, soványjoghurt

jó na nem néz ki olyan szépen, ahonnan az ötletet vettem, de finomnak finoooom volt nagyon és megmentett az éhhaláltól is.
1 deci mandulatejjel mikrózott 40 g oatmeal, 1 deci joghurt, fahéj, áfonya, 3-4 eper felvágva, 90% étcsoki rátörve, kb 320 kcal ójje

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések