valami legyen már

hangulatom hullámzó. nincs munka. már nagyjából 30-50 állásjelentkezésen lehetek túl: designer munkák, kevésbé kapcsolódó munkák, irodai adminisztratív munkák, pincérnő munkák irish pubokban, még konyhai daraboló és mosogatónak is jelentkeztem, ezer létező álláshirdetésre, random cégeknek irkálás, személyesen bemenős önéletrajz leadás. a hollandul nemtudás azért mégiscsak erős hátrány, hiába mondja mindenki, hogy áá itt mindenki beszél angolul és nem kell tudni. tegnap voltam maxmara shop assistant interjún és tökre megvolt elégedve az olasz származású retail manager velem, amíg ki nem derült, hogy nem tudok hollandul, különben kb fel is vett volna szerintem, elég rendesen fel is készültem a várható kérdésekre meg mindenre, tapasztalatom is van, mondta, hogy igaz  h sok a turista, de elég sok helyi vásárlójuk van. egyedül az irish pubokban nem érdekes, abból van 10, úgyhogy imádkozzunk, hogy valamelyik bejön. vagy lehet h túl high standardokkal küzdök ha ilyen munkákban reménykedem?

néha már ilyeneket tolok a fejembe, ha nagyon leeresztek, mert nem lehet nyomtatni se, csak ha kifizetsz 2-3 eurót számítógéphasználatért és utána 0,50 euró per oldal. ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha.


najó de ez múlthéten volt mondjuk, azóta elkezdtem kalóriákat számolni és minden nap voltam edzeni is szombat óta (luxus fancy edzőteremben 2 hét free trial időszak van) nameg eleve 1 óra biciklizés a központba be meg ki. nem akarok lemondani a zsebpénzről meg a nyári bulikról, de nem áll jól a szénám. igyekszem a delfti jelentkezésre koncentrálni, de az is egy pénznyelő bánya: nyelvvizsga 180 euró, felvételi 50 euró, leckekönyvmásolat 12ezer meg még tudom is én már mi kell még. már felakasztani nem akarom magam, de azért eléggé bosszant, hogy néhány nap múlva már kerek egy hónapja lógatom itt a lábam és nincs semmi. najó még aupair-bébiszitter állásokat még nem nézegettem, de nem akarok holland gyerekek felgyújtásáért börtönbe kerülni. most már vicces sztorizgatáshoz sincs nagyon hangulatom. de legalább jövő héttől 10 fok körülire emelkedik a hőmérséklet végre.

aztán mindig az van h feladni azért mégsem kéne, mert most már biztos fog történni valami.

Megjegyzések

  1. Sárikám, ismered a viccet az angol gyepről, ugye? Egy hónap az még semmi. :-) Na és tudod, ahogy Pocsai mester mondta: "olyan nincs, hogy valami nem sikerül - az ember feladja".

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések