the Biciklis

mit csinálok? :D
a helyzet nagyjából ez. meló böngészés. városban biciklizés. már annyira helyinek képzelem magamat, hogy idegesítenek a turisták, amikor rálépnek az ÉN bicikliutamra. kezdem átérezni a párizs és amszterdam kaliberű városok őslakóinak érzéseit. mindenhol ott nyüzsögnek a kis lábalávaló-pénztermelő-nézelődő-családok, hangoskodó-amcsi-okostojások. de egyébként tényleg itt a biciklis az úr, a bicikli útra senki ne tévedjen, a bicikli úton autó ne álljon keresztbe, hacsak nem félti az életét, a biciklisnek mindenki megálljon. ugyanakkor néha kicsit félek is, hogy egy gyalogos elütésével már én is súlyos sebeket szerezhetek, egyéb veszély tényleg aligha fenyeget, mivel mindenhol kiépített út, sáv, külön lámpa és tényleg figyelnek. egyenrangúak a biciklisek. a gyalogosok meg túl sokat hisznek magukról. szóval ha valaki erre jár csak óvatosan, mert komolyan mondom, hogy a biciklisek nagyon agresszívan állnak ki jogaikért. én kis szendeszűz vagyok közöttük, de már kezdem átvenni a stílusukat. nincs más választási lehetőségem mondjuk, mert akkor engem is bedarálnak és az árokban végzem. ha meg bicikliznétek amszterdamban, akkor gyakoroljátok be előre, hogy hol van a csengő. de amúgy annyira nem kell félni ezekkel a kontrás rozsdás vashalom biciklikkel annyira nem lehet repeszteni, hogy nagyobb galiba legyen. de ez az egy mázli az egészben. különben hajaj...

Megjegyzések

  1. Az a baj amúgy, hogy ha beleakadsz biciklistől egy hülye gyalogosba, tényleg te ütöd meg magad jobban (vagy legalábbis, az én esetemben ez elég esélyes).

    Én a kilós DSLR-t méterre a bicikliútra belóbáló faszturistáktól tudok kiborulni nagyon. De majd ha elviszi valaki a gépüket, megtanulják, hogy ne lóbálgassák :)

    VálaszTörlés
  2. Ja meg ha már gyalogos, nagyszerüek a bálnaméretü vénasszonyok is, akiket visz a saját súlyuk, ezért képtelenek megállni, kikerülni nem lehet őket és biciklistől visszapattan róluk az ember, mert olyanok, mint egy betonfal baz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. remélem nem tapasztalat :D:D

      Törlés
    2. De igen, a betonfalnyanyás az konkrétan saját élmény volt pár hete... mondjuk az én esetemben ez némi jó indulattal 60 kiló (biciklistől) vs. 120, szal...

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések