oh i want to ride my bicycle bicycle bicycle

mai napon a tettek mezejére léptem, hogy biciklit fogok venni. de még ennél szerencsésebben végződött a dolog, mert lakótársunk W mondta, hogy az előző lakótársa itt hagyott valami biciklit, azt oda adja nekem. juhéé. csak a lánc, ami rajta van az eléggé rosszul működik már. megpróbáltam, hát nem tudtam használni (ő is inkább csak arra használta, hogy le volt láncolva a ház mellett és senki se nyúlt hozzá kb), úgyhogy irány a biciklisbolt. mert most már kezdtem beleunni az otthon punnyadós portfolió csinálós munkakeresős izébe. meg a stresszlevelem is kezdett high lenni, amikor végigolvastam, hogy miket is kell csinálni, elintézni, megszerezni még az msc felvételire.

a bicikliket lopják, mint a cukrot. csakis hatalmas fémlánccal megáldott bicikliláncokkal közlekedik mindenki. konkrétan szerintem a biciklimen a lánc többet ér, mint maga a bicikli. vmi 50 euró volt a lánc és ez volt a boltban a legegyszerűbb és leghétköznapibb láncuk. de már fel voltam készülve erre lelkileg. még kellett rá rakatni lámpákat is (50 euró a bírság, ha éjszaka kivilágítatlanul kalimpálsz), mert valami régi dinamós izé volt rajta, ami nem működött. tehát összességében tuti, hogy többet költöttem a biciklire rá, mint amennyibe kerül a rozsdás kis drágaság. de sebaj, inkább ezt lopják el, mint valami drága biciklit, ami sajnálok. meg talán nem lopják el, amilyen kis rozoga. igazi retró a lelkem, egész kicsi koromban nyomtam ilyen biciklin: kontrás! :D és ilyen libakergető feeling.

az aranyszínű az.

nade nem is kell ide nagy bonyolultságú bicikli, mert mindenhol sík a terep. majd én is valami hülyeségekkel kidíszítem, elvileg azért aggatnak rájuk mindenféle rózsákat, virágokat, plüssállatokat, mert a sok megkülönböztető jelzéssel ellátott bicikliket kevésbé lopják. tehát mondhatjuk úgyis, hogy a lopás elleni védőszentek ezek. gondolkoztam rajta, hogyha döglött nyesteket lógatok a kormányra két oldalt, akkor mennyire védem meg a rossz lelkektől a biciklim. de amúgy klassz bicikli ez. erős. jóféle. csak kicsit rozsdás, meg nyekereg. de mindenkinek ilyen van. rajta a drága lánccal, teljesen normális. felesleges is rendbe szedetni.

az 50 eurós biciklilánc, rendesen van súlya ám ennek
ülésvédő eső ellen (direkt ilyen szépet választottam, hogy harmonizáljon a cangával)
és egy kis rozsda, meg a kerék is ferdén áll a kormányhoz képest, vagy a kormány ferdén a kerékhez képest

ma délután 3 órán keresztül bicikliztem fel alá a városban, nézelődtem, még vissza is találtam, követve a villamos útvonalát. összesen elégettem annyi kalóriát, még kicsit többet is, mint amennyit ma megettem, ezzel a kis biciklis túrával. lehet még többet is, mint amit kiszámoltam a kaloriabazis.hu-n, mert a hidegben az önfűtés sokat éget. és hát eléggé hideg volt. a végére a lábujjaimat már nem éreztem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések