international jutub day

süvítve száguld a hó az égből. az érzéseimet egészen megközelíti ez a videó :D csak nekem a gép előtt ülős álláskeresős-msc-jelentkezős-kutakodós-agybajból lesz mindjárt elegem. (egyébként van egy-két egész jó lehetőség, még van ahova majd mehetek következő körre is két hét múlva, azonkívül van az a lehetőség is, hogy nekivágok a belvárosi puboknak és random beszórok pár önéletrajzot az ajtón) de ha kinézek az ablakon nincs túl sok lehetőségem a mai napra. amúgy nagyon beteg ez a klipp. érdemes megnézni.


remélem még megvan a biciklim. a 0:22-nél látható láncnál sztem 2-3 milliméterrel vastagabb lánc van mondjuk rajta. nem is láttam még, hogy ennek van videóklippje. nyáron sokáig klipp nélkül volt. jó kis balatonsoundos example koncert. amúgyis szerelmes vagyok belé. olyan kis kuka feje van.


na most nem esik a hó. ki szavaz arra, hogy -1 fokban és havas úton biciklizzem egyet? az alternatív elfoglaltsági javaslatokat is szívesen várom. kofisopp sincs nearby. úgyh legyünk kreatívak. valahogy most sorozatokat és filmeket sincs kedvem nézni. így is eléggé unalmas vagyok. a nap achievementje amikor bepakolom a mosogatógépet. dolgozni akarok. dolgozni akarok. dolgozni akarok.


Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések